مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد:

بهبود کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی، سیاست راهبردی سال 99 است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد بهبود کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی، سیاست راهبردی اداره کل آموزش و پرورش استان در سال‌جاری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بهبود کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی، سیاست راهبردی سال 99  است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «ابراهیم محمدی» صبح امروز در اولین جلسه شورای معاونین عام اداره کل آموزش و پرورش استان که در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: در شرایط کنونی و با شیوع بیماری کرونا، باید روش های تعلیمی و تربیتی متحول شود.

وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اولویت نظام تعلیم و تربیت کشور است؛ افزود: بهبود کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی سیاست راهبردی اداره کل آموزش و پرورش استان در سال‌جاری خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: این ارتقاء کیفیت از انتخاب شایسته و توانمندسازی نیروی انسانی اداره کل آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه «جهش تولید» شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، ادامه داد: اصل تولید در نظام تعلیم و تربیت محقق می شود و جهش در تولید نیروی انسانی توانمند، جهش در سایر حوزه ها را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: غنی‌سازی سایتها و کانال‌های ادارات آموزش و پرورش در راستای آموزش مجازی ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: بهبود شاخصهای عمومی و اختصاصی حوزه‌های ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گیرد.

محمدی تاکید کرد: با تشکیل کارگروه تخصصی، برنامه‌های پایدار در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش استان تدوین خواهد شد.

وی گفت: طرح جامع بازماندگان از تحصیل، توسعه ورزشهای دانش‌آموزی، برنامه‌های فرهنگی و هنری، تعیین چشم انداز برای اهداف آموزشی و پرورشی در هر حوزه مصادیقی از برنامه های پایدار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: استخراج عملکرد سه ساله آموزش و پرورش استان به‌صورت مقایسه ای، جهت تعیین چشم انداز آتی این اداره کل در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار