معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی دستگاه تعلیم و تربیت استان خبر داد:

افزایش 72 درصدی دوره های آموزشی فرهنگیان آذربایجان شرقی در سال 98

تبریز(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت در سال 1398 به میزان 3,310,390 نفر ساعت دوره آموزشی برای همکاران در سامانه ltms به ثبت رسیده است که نسبت به عملکرد سال 1397 افزایش 72 درصدی را نشان می دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 72 درصدی دوره های آموزشی فرهنگیان آذربایجان شرقی در سال 98

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کامیار قهرمانی فرد گفت: در راستای افزایش کارآمدی و اثربخشی منابع انسانی، با تهیه و تنظیم سند «موافقت‌نامه نهضت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی» با نواحی و مناطق توانسته ایم به این امر مهم با وجود محدودیت های مالی و اعتباری دست پیدا کنیم.

وی افزود: در سال 1398 به میزان 3 میلیون و 310 هزار و 390 نفر ساعت دوره آموزشی با عناوین و موضوعات مختلف از قبیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بنیان‌های حکومت اسلامی و ولایت فقیه، مدیریت سبز، سند تحول بنیادین، برنامه ویژه مدرسه (بوم)، دوره‌های ویژه مدیریت بحران، طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، آموزش مدیران واحدهای آموزشی، سرباز معلمان، بدو خدمت و مهارت های تدریس برای نیروهای حق التدریس جدیدالورود، دبیران درس آمادگی دفاعی، برنامه ملی شهاب، پیشگیری از بیماری های تنفسی حاد (کرونا ویروس) و ... برای همکاران استان برگزار شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: در تابستان سال گذشته برای 4215 نفر از مدیران و مدیر آموزگاران مدارس استان به مدت 194 ساعت، 1085 نفر از دبیران درس آمادگی دفاعی به میزان 32 ساعت و 108 سربازمعلم به میزان 162 ساعت، دوره آموزشی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در راستای ارتقاء قابلیت های حرفه‌ای و مهارت های تدریس برای 1757 نفر از همکاران حق التدریس جدیدالورود سال‌تحصیلی 99 ـ 98، به مدت 134 ساعت در مقطع ابتدائی و 86 ساعت برای سایر مقاطع برگزار شد.

قهرمانی فرد اظهار کرد: با عنایت به تجربه موفق و تصویب موضوع در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل، این معاونت مجددا نسبت به تهیه و تنظیم سند موافقت نامه نهضت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با نواحی و مناطق به عنوان مرجع هدفگذاری اجرای دوره های آموزشی در سالتحصیلی 99-98 اقدام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار