نیازمند همراهی و همدلی اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان در دسترسی آسان دانش آموزان به شبکه اجتماعی دانش آموزی هستیم

یزد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت :با هدف دسترسی آسان دانش آموزان به شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) و بهره‌گیری از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها ،نیازمند همراهی و همدلی خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان هستیم.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند همراهی و همدلی اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان در دسترسی آسان دانش آموزان به شبکه اجتماعی دانش آموزی هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد "عباسعلی دانافر" اظهار داشت : والدین دانش آموزان نقش ویژه ای در فراهم نمودن فرصت بهره مندی از آموزش‌های مجازی فرزندان خود را دارند و از این‌ رو ضروری است تا با ایجاد فضایی آرام و با نشاط در این مقوله نقش آفرینی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نقش والدین را یکی از نقش های تاثیرگذار در فرایند یاددهی ،یادگیری و برنامه‌ریزی صحیح آموزشی دانست و افزود: در کنار مدرسه و معلمان ، دانش آموزان و اولیاء به عنوان یاریگران دستگاه تعلیم و تربیت می تواند تسهیل کننده وضعیت تحصیل فرزندان خود باشند و در شرایط کنونی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان و معلمان در فضای کلاس و مدرسه وجود ندارد، بستر ساز تحقق فرآیند آموزش مجازی در خانه باشند.

"عباسعلی دانافر" با اشاره به لزوم بهره‌گیری از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای دسترسی آسان دانش آموزان به آموزش های مجازی از طریق شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) بیان داشت: به کارگیری توانمندی ،خلاقیت و استفاده از روش ها و شیوه های مختلف در این مجال، بیش از پیش موثر بوده و فراهم نمودن مسیر های آسان و سهل برای دانش آموزان بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به شیوع فراگیر بیماری کرونا و شرایط حاکم بر جامعه و دایر نبودن مدارس و عدم دسترسی معلمان و دانش آموزان به فضای کلاس، محیط خانه و خانواده را در شرایط موجود بهترین مکان برای استمرار فرآیند آموزش مجازی دانش آموزان عنوان نمود.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت راه اندازی و استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزی به صورت فراگیر در همه نواحی،مناطق و شهرستان‌ها ، از خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان خواست تا همراه و همگام با برنامه‌های آموزش و پرورش زمینه‌ساز تحقق این مقوله باشند و مسیر دستیابی و دسترسی فرزندان خود را به این امر فراهم نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار