تولید و توزیع قریب به 50 هزار ماسک توسط مراکز نیکوکاری استان زنجان

زنجان (پانا) - به‌منظور کمک به‌نظام سلامت و حمایت از افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان با تهیه، تولید و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و بسته‌های سبد غذایی به یاری همنوعان خود شتافتند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید و توزیع قریب به 50 هزار ماسک توسط مراکز نیکوکاری استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران این هفته کمیته امداد، با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های مراکز نیکوکاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مراکز نیکوکاری استان نیز برای کمک به‌نظام سلامت دست به‌کار شده و به صورت خودجوش و با حرکت جهادی به کمک محرومین و نیازمندان جامعه شتافتند.

وی از تهیه، تولید و توزیع قریب به 50 هزار ماسک، 1500 عدد مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: 37 مرکز نیکوکاری کمیته امداد با محوریت مساجد همگام با سایر گروهای جهادی به‌صورت کاملاً خودجوش به یاری نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شتافته و با ضدعفونی محلات، توزیع اقلام بهداشتی برای افراد سالمند و بیمار، آگاهی دادن و امیدآفرینی، صحنه‌های زیبایی از نوع‌دوستی و کمک به همنوع را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از تهیه و توزیع 5هزار و 243 بسته سبد غذایی در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند خبر داد و گفت: برای تهیه این بسته‌های غذایی بیش از 4 میلیارد و 445 میلیون ریال هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار