راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی میراث فرهنگی کشور در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: اولین تلویزیون اینترنتی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سطح کشور در استان اردبیل راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی میراث فرهنگی کشور در اردبیل

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در خصوص شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور و عدم امکان انجام سفر، معرفی جاذبه‌های استان اردبیل در فضای مجازی در روز‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته بود.

او با اشاره به تاکید وزیر میراث فرهنگی مبنی بر معرفی جاذبه‌های گردشگری در بستر وب، افزود: در این خصوص اولین تلویزیون اینترنتی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سطح کشور در استان اردبیل نیز آغاز به کار کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: برنامه‌های این تلویزیون در صفحه اینستاگرامی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به نشانی ardabil_cthh اجرا خواهد شد که امیدواریم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

فلاحی با اشاره به محتوای این برنامه ها، گفت: این برنامه‌ها در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که محوریت اصلی آن معرفی جاذبه‌های استان و آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی با توجه به شعار سال خواهد بود.

او با اشاره به همزمانی این برنامه‌ها با اعیاد شعبانیه، ادامه داد: سعی خواهیم کرد تا محتوای برنامه‌ها در هفته پیش رو شاد و سرگرم کننده برای خانواده‌ها و عموم مردم استان و کشور باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه کرد: برنامه‌های آینده این تلویزیون مجازی با بهره‌گیری از حضور فعالان و متخصصین در حوزه‌های تاریخ، فرهنگ، هنر، گردشگری و رسانه در سطح استانی، ملی و بین المللی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار