تولید 25 هزار ملزومات بهداشتی در 4 هنرستان استان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان، قریب 25 هزار ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز در 4 کارگاه هنرستان های استان تولید و در اختیار ستاد مرکزی مبارزه با کرونا قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید 25 هزار ملزومات بهداشتی در 4 هنرستان استان خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان، قریب 25 هزار ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز در 4 کارگاه هنرستان های استان تولید و در اختیار ستاد مرکزی مبارزه با کرونا قرار گرفت.

محمد علی واقعی تصریح کرد: در این کارگاه ها همکاران کار آموز استان در حرکتی جهادی مشغول تهیه و تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی در راستای مبارزه با یروس کرونا هستند.

او، با اشاره به تولید ساق دست بهداشتی برای پرسنل بیمارستان ،رو بالشتی بیمار و ماسک؛ توسط فرهنگیان ودبیران هنرستان ها ی استان اظهار کرد: همکاران هنر آموز شاغل در هنرستان های استان به صورت خودجوش، داوطلبانه و خیر خواهانه در این اقدام خداپسندانه مشارکت کرده و به یاری حافظان سلامت آمده اند.

واقعی با بیان این که این حرکت تا پایان اپیدمی کرونا ویروس ادامه دارد خاطر نشان کرد: در حال حاضر هنرستان های کوثر بیرجند، ، قدسیه اسفدن، عقیله بنی هاشم(س) و حکمت قاین در این امر خیر و خداپسندانه پیش قدم بوده اند و سایر هنرستانه های استان نیز اعلام آمادگی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار