برگزاری جلسه کارگروه طرح‌شاد در آموزش‌وپرورش ناحیه‌یک ری

شهرری (پانا) - کارگروه راه‌اندازی شبکه‌اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش‌ از راه‌دور، موسوم به طرح‌شاد در مدیریت آموزش‌و پرورش ناحیه‌یک شهرری تشکیل‌ جلسه داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه طرح‌شاد در آموزش‌وپرورش ناحیه‌یک ری

به‌گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش‌ و پرورش ناحیه‌یک شهرری در این جلسه بهروز نصیری مدیر آموزش‌و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح شاد ایجاد بستری امن و مناسب برای برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت برخط و از راه‌دور است.

او میزان پیشرفت مرحله مقدماتی اجرای طرح‌شاد در ناحیه‌یک آموزش و پرورش شهرری را مطلوب ارزیابی‌کرد و افزود: در بخش مقدماتی کار، اغلب قریب‌به‌اتفاق مدارس این ناحیه موفق به ثبت‌نام اولیه مدرسه در سامانه اینترنتی مربوطه و انتخاب پیامرسان ایرانی مورد نظر خود به‌عنوان رابط اجرای طرح، طبق بخشنامه ابلاغی شده‌اند.

نصیری در بخش‌دیگری از سخنان خود، اجرای چنین طرحی را با توجه به قرنطینه خانگی اجباری دانش‌آموزان و معلمان بسیار ضروری و لازم دانست و بیان کرد: باتوجه به تازه بودن این طرح بروز پاره‌ای ابهامات و اشکالات در ابتدای پیاده سازی آن متصور و طبیعی است که به‌تدریج این نواقص شناسایی و برطرف خواهد شد.

جلسه کارگروه راه‌اندازی طرح‌شاد باحضور غلامرضا معینی‌فرد و سیدعلی حسینی‌صدیق معاونان آموزش مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراد شجاعی معاون پشتیبانی و پژوهشی، رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی و امجد امیری کارشناس روابط‌ عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با‌ رعایت اصول و موازین بهداشتی ویژه پیشگیری از ابتلابه بیماری‌های عفونی و تنفسی برگزار شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار