یک سوم کارکنان نواحی آموزش و پرورش قزوین در ادارات حضور می یابند

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا یک سوم کارکنان نواحی آموزش و پرورش قزوین در ادارات حضور می یابند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

حسنعلی اصغری در گفتگو با پانا، با اشاره به تصمیم ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان قزوین، اظهار کرد: بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین تمدید شد.

وی افزود: با توجه به تصمیم ستاد یک سوم کارکنان در محل کار حاضر و بقیه دورکاری کرده یا به مرخصی بروند و مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

اصغری بیان کرد: روسای محترم و معاونین نواحی و مناطق ترتیبی اتخاذ کنند تا سقف ۷۰ درصد کارمندان را اجازه مرخصی دهند طوریکه که در روند خدمت رسانی خدشه وارد نشود. و یک سوم کارمندان از روز شنبه در محل کار حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: بانوان شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد،کلیه) و کلیه شاغلین آسیب‌پذیر (افرادی که دارای سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و عروقی، ریوی ،دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کبدی، بیماری سرطانی دارند، با اولویت دورکاری کنند.

اصغری تأکید کرد: ضمنا کلیه ماموریت های غیرضروری نیز لغو می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار