مدیر عامل مجمع خیرین گیلان:

۱۰ هزار شیلد بیمارستانی توسط خیران در مراکز درمانی توزیع شد

رشت (پانا) - مدیر عامل مجمع خیرین گیلان از توزیع ۱۰ هزار شیلد بیمارستانی در مراکز درمانی استان توسط خیران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار شیلد بیمارستانی توسط خیران در مراکز درمانی توزیع شد

به گزارش مهر، هاجر تحریری نیک صفت گفت: گروه ناجیان گیل با مشارکت جمعی از نیکوکاران همزمان با شیوع و گسترش ویروس کرونا در گیلان نسبت به تولید و توزیع شیلدبیمارستانی در استان اقدام کردند.

تحریری نیک صفت با اشاره به توزیع ۱۰ هزار شیلد بیمارستانی توسط خیران در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گیلان، افزود: روزانه به صورت میانگین حدود ۱۰۰ شیلد در بیمارستان‌های پور سینا، ولایت، رازی و حشمت رشت توزیع می‌شود.

وی در ادامه به برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این گروه اشاره کرد و گفت: با توجه به تداوم این ویروس در سطح استان، از روز شنبه هفته آتی ادارات و بانک‌های استان نیز تحت پوشش اقلام تولیدی رایگان مصرفی قرار خواهند گرفت.

تحریری نیک صفت ادامه داد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان می‌توانند بر اساس نیاز سنجی نسبت به دریافت شیلد هایمحافظ از طریق مجمع خیرین گیلان اقدام کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان مسئولیت پذیری اجتماعی را از اهداف این نهاد عام المنفعه دانست و گفت: در اواخر سال گذشته مجمع خیرین گیلان بر اساس اهداف و رسالت تبیین شده در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، با همکاری جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی استان گیلان، اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی برای تهیه بسته‌های معیشتی جهت حمایت و مساعدت به خانواده‌های کم برخوردار متأثر از ویروس کرونا در استان گیلان کرده است.

وی افزود: نیکوکاران و مردم نوع دوست استان گیلان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و یا شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ بانک ملت هجرت به نام خیرین جمعیت هلال احمر گیلان اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار