فرماندار اسلامشهر: تداوم محدودیت‌ها تا بیستم فروردین با تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد با توجه به تمدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تا روز بیستم فروردین99، محدودیت های اعمال شده از جمله تعطیلی مراکز تجاری عرضه کالاهای غیر ضروری تداوم خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: تداوم محدودیت‌ها تا بیستم فروردین با تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: لازم‌می دانم از رفتار آگاهانه و مسئولانه مردم و کسبه و بازاریان شهرستان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کنم.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای غیرضروری در صورت فعالیت پلمب می شوند، تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح، اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در خانه ماندن و عدم حضور در پارک‌ها و بوستانها که اوج آن را در روز طبیعت شاهد بودیم، بسیار مسئولانه عمل کردند.

مرسلپور با بیان اینکه همراهی کم‌نظیر مردم‌ و کسبه با اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر بیانگر فرهنگ والای مردم این شهرستان است، افزود: از همه مردم شریف اسلامشهر، کسبه و اصناف و همچنین تمامی ارگانها و نهادهایی که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نقش دارند، به ویژه نیروهای زحمتکش انتظامی، بخشداری ها و شهرداری ها، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات، بسیج و... قدردانی و تشکر می کنم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه شرایط موجود و ممنوعیت فعالیت برخی کسبه و مراکز تجاری قطعأ مشکلاتی را برای این عزیزان به همراه دارد، بیان کرد: برای عبور از این بحران که تقریبا تمام کشورهای جهان را درگیر کرده ناگزیر به تحمل این شرایط هستیم.

او ادامه داد: دولت برای جبران بخشی از خسارات وارد آمده به کسب و کارها پس از شیوع ویروس کرونا پرداخت ۷۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۲درصد را مصوب کرده است.

فرماندار اسلامشهر به ابلاغ دستورالعمل اختصاص کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر نیز اشاره کرد و گفت: همانگونه که اعلام شد این کارت‌ها در طرح خرید اعتباری اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل ابلاغی معاون اول رییس جمهور به اقشار آسیب‌پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و کرایه‌های بین‌شهری، دستفروشان و کارگران فصلی تا سقف چهار میلیون خانوار به تشخیص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق خواهد گرفت.

مرسلپور خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان و پرستاران و مشارکت و همراهی مردم به زودی شاهد سیر نزولی و شکست کرونا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار