رزمایش دفاع بیولوژیکی برای تکمیل عملیات‌های قبلی مقابله با کرونا انجام شد 

تفت(پانا)_سرهنگ آقایی در خصوص برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با هدف مقابله و کنترل کرونا ویروس در شهرستان تفت گفت: رزمایش مذکور برای تکمیل عملیات‌های قبلی با یک حجم و جهش بیشتری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش دفاع بیولوژیکی برای تکمیل عملیات‌های قبلی مقابله با کرونا انجام شد 

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفت سرهنگ پاسدار سید مصطفی آقایی در رزمایش دفاع بیولوژیک ضمن اشاره به روز جانباز و تبریک این روز به مردم به ویژه جانبازان و پاسداران اظهار داشت: رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی یک رزمایش سراسری است.

وی اضافه کرد: این رزمایش جهت نمایش هم افزایی ظرفیتها و توانمندیهای بسیج ،سپاه و دیگر ادارات و نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و ایجابی در راستای مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونا ست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با بیان اینکه اقدامات پیشگیری و مقابله ای با کرونا ویروس در سراسر شهرستان در حال انجام است، گفت: این رزمایش برای تکمیل عملیات‌های قبلی با یک حجم و جهش بیشتری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این رزمایش که مقدمات آن از ۲۰ اسفند ۹۸ شروع شده اقدامات شناسایی و سازماندهی تیم های عملیاتی و جهادی در قالب تیم های پایش سلامت محلات، غربالگری، تیم های کنترل معابر و محدود سازی تردد ها، تیم های گند زدایی و رفع الودگی محلات، تیم های تهیه و دوخت ماسک و البسه بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و عموم مردم، تیم های توزیع بسته های کمک معیشتی و اقلام بهداشتی، تیم های نظارت و مداخلات اماکن عمومی و ... انجام میگیرد.


سرهنگ آقایی با اشاره به اینکه برای برون رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش از پیش مردم در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم افزود: امروز خوشبختانه علی رغم وضعیت سخت بیماری کرونا فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برقرار است و انشاءالله به حول و قوه الهی و کمک مردم و پای کار بودن مسئولان بر این وضعیت نیز چون روزهای سخت دیروز غلبه پیدا خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار