خودکفایی در خانه توسط دانش آموزان منطقه ۱۲

تهران (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان حضرت فاطمه (س) بیان کرد آموزش خودکفایی در منزل، توسط دانش آموزان این مدرسه انجام می گیرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خودکفایی در خانه توسط دانش آموزان منطقه ۱۲

فاطمه هاشم مطوری، معاون پرورشی دبیرستان حضرت فاطمه (س)، در گفتگو با پانا، در رابطه با فعالیتهای دانش آموزان این دبیرستان در روزهاى شیوع ویروس کرونا گفت: با طولانی شدن تعطیلات و دور ماندن دانش آموزان از محیط و نیمکت های مدرسه، مدرسه حضرت فاطمه (س)، نهایت تلاش و کوشش خود را برای جبران این مشکلات انجام می دهد.

مطوری افزود: آموزش درست کردن دست کش، ماسک، برای خودکفایی و کمک به اقتصاد خانواده در خانه، ارسال جداول آموزشی متناسب با امور پرورشی دانش آموزان و تاکید بر در خانه ماندن دانش آموزان و ادامه قرنطینه، برای رفع مشکلات این ویروس ناخوانده با راه کارهای مختلف صورت می گیرد.

وی گفت: برای ایجاد انگیزه به دانش آموزان بازخورد تکالیف دانش آموزان توسط معاون پرورشی و همکارانی که در زمینه های مختلف آموزشی فعالیت می کنند به دانش آموزان انجام می شود.

مطوری اضافه کرد: در حال حاضر اهدای جایزه مجازی به دانش آموزان انجام می گیرد تا در صورت باز شدن مدارس از دانش آموزانی که مجدانه در این طرح های آموزشی مجازی شرکت کردند؛ تشویق و قدردانی صورت گیرد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار