دستفروشان و کارگران روزمزد مازندران برای بسته معیشتی معرفی می‌شوند

ساری (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خبرداد که کارگران روزمزد یا میدانی و دستفروشان استان برای برخورداری از بسته معیشتی دولت معرفی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دستفروشان و کارگران روزمزد مازندران برای بسته معیشتی معرفی می‌شوند

مهدی رازجویان به خبرنگاران گفت: «بر حسب دستور استاندار مازندران تصمیم داریم به دلیل آسیب به اقشار کم درآمد ناشی از شیوع ویروس کرونا تمامی کارگران روزمزد یا میدانی و دستفروشان سطح استان را برای برخوداری از بسته معیشتی دولت معرفی کنیم.»

او با بیان اینکه سرشماری و ثبت مشخصات این کارگران و دستفروشان به تمامی شهرداری‌ها ابلاغ و تکلیف شده است، ادامه داد: «در روزهای آینده اطلاعات این کارگران جمع‌بندی خواهد شد و در اسرع وقت برای دریافت بسته معیشتی معرفی می‌شوند.»

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تأکید کرد که منظور دستفروشانی است که به صورت روزانه و غیر ثابت در بازارهای سنتی و یا معابر عمومی شهر به گذران امور می‌پردازند و این شامل بازاریان نمی‌شود.

به گفته رازجویان تمامی کارگران روزمزد و دستفروشانی که از سوی شهرداری‌ها معرفی شوند راستی‌آزمایی مالی خواهد شد تا صلاحیت آنان برای برخورداری از بسته معیشتی محرز شود.

او یادآوری کرد که برای حمایت هرچه بیشتر اقشار آسیب پذیر به تمامی شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف تکلیف کرده‌ایم تا کمک‌های خیران و منابع مختلف را به سوی اقشار کم درآمد هدایت کنند و اولویت با این قشر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار