پیام همدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با صدور پیام همدلی، برلزوم ادامه‌روند آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان از راه‌دور، باجدیت هرچه تمام‌تر فرهنگیان و با ارائه خدمات به صورت دورکاری تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام همدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری متن پیام بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری که خطاب به فرهنگیان در فضای مجازی منتشر شد، به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً

مدیران و معاونان محترم مدارس، معلمان شریف و همکاران گرامی

باسلام و عرض تبریک به مناسبت اعیاد فرخنده و مبارک شعبانیه به محضر شما فرهیختگان، بدین‌وسیله صحّت و سلامت و تندرستی کامل یکایک شما بزرگواران، همۀ دانش‌آموزان گرانقدر و خانواده‌های مکرمتان را خاضعانه و از صمیم‌قلب، بارها و مکرر، از درگاه رفیع و بی‌کران خداوند بخشنده و مهربان طلب می‌کنم.

اینجانب برخود لازم می‌دانم تا دراین شرایط سخت و دشوار که آلام ناشی از شیوع بیماری گریبان گیر نوع‌بشر شده و تبعات شوم آن برابعاد مختلف زندگیمان سایه افکنده‌است، برادرانه و دلسوزانه، همه شما گرامیان که سرمایه‌های ارزشمند و ثروت واقعی این مملکت هستید را به انجام مراقبت‌های هرچه بیشتر از سلامت خود و خانواده‌های معززتان توصیه و تأکیدکنم.

همچنین بدین‌وسیله مجدداً از همه شما بزرگواران بخاطر اهتمام ویژه‌تان به برافراشته نگهداشتن پرچم آموزش به نسل نوقلم و تلاش برای کیفیت بخشی به تدریس از راه‌دور، با بهره‌گیری خلاقانه از امکانات و ابزار موجود، با افتخار، تقدیر می کنم.

یادآور می‌شوم، انتظار می‌رود با توجه به اقتضائات دورکاری و لزوم عمل به وظایف سازمانی در این ایام خاص، دقت نظر و تلاش‌های ستودنی شما عزیزان در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی، با جدیت و ظرافتی بیش از پیش تداوم یابد.

لذا شایسته است بخشنامه‌ها و پیامهای کوتاه و بلند صادره از واحدهای مختلف به ویژه مطالب ارسالی از معاونت‌های آموزشی و روابط عمومی را بصورت مداوم در اتوماسیون اداری و کانالهای ارتباطی در فضای مجازی رصد کرده و برای انجام‌شان اقدامات و پیگیرهای لازم بعمل‌آورید.

همچنین با توجه به افزایش میزان تماس با تلفن‌های همراه به عنوان سریع‌ترین وسیله ارتباطی برای هماهنگی‌های متعدد با همکاران در زمان دورکاری، انتظار می‌رود همواره از روشن و برخط بودن گوشی خود برای رؤیت آخرین پیامها و پاسخگویی به تماس‌های احتمالی و بعضاً فوری، اطمینان حاصل کنید.

بدیهی‌است، عدم حضورما در مدرسه یا اداره در ایام قرنطینه خانگی به منزله تعطیلی کارمان نیست و هریک از ما درقبال وظایف سازمانی‌ محوله، در پیشگاه خداوند متعال و ملت شریف ایران مسئولیم، از این رو توجه و دقت نظر شما همکاران گرانقدر و همراهی و همدلی بیش از پیش‌تان با بخش‌های اداری در این ایام مورد تأکید است. وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

بهروز نصیری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار