در تماس تلفنی؛

قدردانی نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از اقدامات حوزه سلامت برای مقابله با کرونا

بوشهر(پانا)_ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اقدامات ستاد مقابله با کرونا دانشگاه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از اقدامات حوزه سلامت برای مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، آیت‌الله حسینی بوشهری در تماس جداگانه‌ای با رئیس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر از خدمات شبانه‌روزی رزمندگان مدافع سلامت این بیمارستان تقدیر کرد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: فداکاری نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت استان بوشهر این روزها در جنگ با بیماری کرونا ویروس (کووید ۱۹) یادآور ایثارگری‌هایی است که رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ انجام می‌دادند.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: مردم هیچ‌وقت شجاعت و از خود گذشتگی نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت را فراموش نخواهند کرد.
وی تصریح کرد: پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهیاران و همه فعالان و مسئولان بخش بهداشت، درمان و سلامت فرشتگان نجاتی هستند که در دفاع از حیات مردم با به خطر انداختن سلامتی خود و جان بر کف با همه وجود و امکانات تلاش می‌کنند تا بحران شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسئولین و مردم در قبال مدافعان سلامت مردم این است که با رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشت فردی و جمعی آنان را در این راه کمک کنیم.
دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر نیز گزارشی از فعالیت‌های حوزه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد و اظهار داشت: پرسنل حوزه سلامت استان با تمام وجود برای کنترل شیوع ویروس کرونا و خدمت به مردم شبانه‌روزی خانه و خانواده خود را رها کرده‌اند و از مردم درخواست دارند با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی آنان را در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با آرزوی شفای عاجل برای مبتلایان به ویروس کرونا و رخت بر بستن هر چه زودتر این ویروس منحوس، طلب آمرزش برای درگذشتگان این بیماری را از خداوند سبحان مسألت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار