همزمان با روز طبیعت،

ممنوعیت تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی گیلان روز سیزدهم فروردین

رشت (پانا) - فرمانده انتظامی استان گیلان : از شهروندان در روز طبیعت برای ماندن در خانه و همکاری برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی گیلان روز سیزدهم  فروردین

یه گزارش پانا، سردار سرتیپ‌ دوم عزیزالله ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادگونه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های هدف بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا، ریشه‌کن شدن این بیماری را در گرو همکاری و مشارکت عموم مردم در اجرای توصیه‌های پزشکان و متخصصان حوزه بهداشت و درمان دانست.

وی با موثر دانستن اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی در کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی و بین شهری، از ادامه اجرای این طرح تا بیستم فروردین ماه خبر داد و افزود: با توجه به لزوم تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا کنترل کامل ویروس کرونا از شهروندان عزیزمان انتظار داریم در روز طبیعت از حضور در تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و کلیه فضاهای عمومی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: پلیس در روز سیزدهم فروردین برابر ابلاغیه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد کلیه خودروها به استثناء خودروهای امدادی و حامل فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در کلیه محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد کرد.

سردار ملکی تصریح کرد: ورودی‌های استان گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته است و صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن اکیدا ممنوع است.

وی با تاکید بر ممنوعیت اتراق و برپایی چادر در تمامی فضاهای عمومی در روز سیزدهم فروردین ماه اظهار کرد: رویکرد پلیس در این خصوص، دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در منزل است اما ماموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار