پیام تبریک فرماندار شهرقدس به مناسبت روز جمهوری اسلامی

شهرقدس (پانا) - فرماندار شهرقدس طی پیامی روز جمهوری اسلامی را به مردم شهرقدس تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۰۳۳۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار شهرقدس به مناسبت روز جمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرقدس لیلا واثقی ، فرماندار شهرقدس طی پیامی روز جمهوری‌اسلامی را به مردم فرهیخته شهرقدس تبریک گفت و تصریح کرد : یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خودشان است.

او در ادامه اظهار کرد : این روز جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت و همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند صبحگاه دوازدهم فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند .

فرماندار شهرقدس اذعان کرد : اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور شهرقدس، رجاء واثق دارم ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ و به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف سربلندو پیروز باشند.

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار