مدیر آموزش وپرورش منطقه فشافویه:تعلیم و تربیت در هیچ زمانی وتحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد

فشافویه (پانا) - اولین جلسه کمیته ساماندهی آموزش و پرورش فشافویه با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی در سالن جلسات آموزش وپرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش منطقه فشافویه:تعلیم و تربیت در هیچ زمانی وتحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه فشافویه در این جلسه ،مرتضی حیدری مدیر آموزش و پرورش فشافویه در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو واعیاد شعبانیه از تلاشهای شبانه روزی همکاران فرهنگی برای برقراری ارتباط با دانش آموزان وجبران تعطیلی کلاسهای آموزشی حضوری به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا قدردانی بعمل آورد.

او در ادامه تصریح کرد:تعلیم و تربیت در هیچ زمانی وتحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شدبه واسطه همین موضوع لازم است همکاران ما با بروز رسانی اطلاعات خود و استفاده از برنامه های تایید شده وزارت آموزش وپرورش و اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران(مانند برنامه شاد) ارتباط خود با دانش آموزان را حفظ کنند.

او افزود این شرایط ،زمان بسیار مناسبی برای سنجش میزان ارتباط غیر حضوری با اولیا ودانش آموزان در شرایط بحرانی وهمچنین میزان همراهی با تغییر برنامه ریزیهای احتمالی آینده در تعلیم وتربیت دانش آموزان خواهد بود .

حیدری با تشریح الزامات ساماندهی برای سال تحصیلی آینده بیان کرد:اعضای کمیته ساماندهی منطقه با مدنظر قرار دادن افزایش سالانه جمعیت دانش آموزی منطقه، تمامی اطلاعات خود در زمینه فضا ،نیروی انسانی و تجهیزات را برآورد نمایند تا با داشتن اطلاعات صحیح بتوانیم برنامه ریزی درستی برای آغاز سال تحصیلی پیش رو داشته باشیم.

محمد خزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش وپرورش در این جلسه نیز گفت :همکاران نگرانی ودغدغه ای برای تامین هزینه بسته های اینترنتی برای ارتباط با دانش آموزان نداشته باشند ،طبق برنامه ریزی انجام شده تلاش خود را به کار می گیریم تا همکاران از لحاظ مالی متضرر نشوند.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار