بازداشت مزاحمی که ۱۹۰۰ بار با آتش‌نشانی تماس گرفت

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از بازداشت فرد مزاحمی که طی دو سال و نیم گذشته سبب ایجاد بیش از هزار و ۹۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای نیروهای آتش نشانی اصفهان از طریق شماره ۱۲۵ شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت مزاحمی که ۱۹۰۰ بار با آتش‌نشانی تماس گرفت

به گزارش ایسنا، محسن گلابی در خصوص دستگیری و شناسایی یکی از مزاحمان تلفنی چندین ساله سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: این فرد از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی احترامی مکرر به آنها می شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.

وی ادامه داد: این مرد ۲۴ ساله ساکن اصفهان بوده و در این مدت اقدام به اعلام آتش سوزی های کذب و متاسفانه ناسزاگویی به کارکنان آتش نشانی می کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد دفعاتی که این فرد طی این مدت برای ۱۲۵ مزاحمت ایجاد کرده بود، بیش از هزار و ۹۰۰ بار بود.

وی افزود: هرچند ما به این فرد فرصت زیادی برای دست برداشتن از این کار دادیم؛ اما متاسفانه اصرار به مزاحمت از سوی فرد خاطی زیاد بود و در نهایت با ارسال نامه از سوی آتش نشانی به دادستانی اصفهان، این موضوع پیگیری و فرد خاطی بازداشت شد و هم اکنون در زندان مرکزی است.

گلابی خاطرنشان کرد: انگیزه و قصد او از این کار توسط نیروهای انتظامی و قضایی در دست بررسی است.

وی در مورد مزاحمت های مشابه برای آتش نشانی اصفهان، گفت: موارد مشابهی وجود دارد، اما میزان مزاحمت آنها قابل قیاس با فردی که اکنون بازداشت شده است، نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار