مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

تولید ماسک و اقلام بهداشتی در 15 هنرستان قزوین

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر در ۱۵ هنرستان تولید ماسک و اقلام بهداشتی آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید ماسک و اقلام بهداشتی در 15 هنرستان قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: تقویت حس مشارکت در میان مردم، دانش آموزان و معلمان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف تعیین شده و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش کمک کند لذا در همین راستا ظرفیت هنرستان‌های استان فعال گردیده و در اختیار ستاد استانی قرار داده‌ایم تا در تولید اقلام بهداشتی استفاده شوند.

اصغری تصریح کرد: وقتی استان درگیر تأمین نیازهای بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده است و ما در هنرستان‌های خود ظرفیت تولید داریم باید وارد کار عملیاتی شویم و سهمی در این کار مهم بر عهده بگیریم که ورود مدارس کاردانش به تولید ماسک با همین سیاست است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: بسیار خوشحال هستیم که ظرفیت هنرستان‌ها برای تولید اقلام بهداشتی در مقابله با کرونا فعال شده و این تجربه برای دانش آموزان هم مفید است تا وارد کار اجرایی شوند.

این مقام مسئول عنوان کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که برای رها شدن از ویروس کرونا همه باید احساس مسئولیت کنند و وارد کار شوند.

وی بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان بویژه آموزش و پرورش باید در اولویت باشد تا بتوان از این بلای خانمان سوز نجات یافت.

اصغری گفت: برای تأمین بخشی از نیازهای بهداشتی در هنرستان‌های استان زمینه تولید ماسک بهداشتی مهیا شده و با کمک بسیجیان توانسته‌ایم بخشی از نیازها را تأمین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: شاید تأثیر روانی این مشارکت از تولید محصولات بهداشتی آن اثربخش تر و مهم‌تر باشد و بتواند گروه‌های دیگری را به مشارکت تشویق کند.

اصغری اعلام کرد: در استان قزوین ۱۰۵ هنرستان و مدارس کاردانش داریم که در حال حاضر در ۱۵ هنرستان تولید ماسک و اقلام بهداشتی آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار