استاندار گیلان :

تلاش فداکارانه گروه‌های جهادی شایسته تقدیر است

رشت (پانا) - استاندار گیلان گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش فداکارانه گروه‌های جهادی  شایسته تقدیر است

به گزارش پانا، ارسلان زارع امروز پس از بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله که توسط موکب محسنین گیلان ایجاد شده، در جمع خبرنگاران گفت: لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی از جمله گان، لباس یک‌سره، کلاه، دستکش و ماسک از نیازهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان بوده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، کماکان درخصوص لوازم موردنیاز کادر درمانی و مردم کمبودهایی وجود دارد؛ اظهار کرد: گروه های جهادی با اقدامات فداکارانه و با استفاده از کمک ها و مساعدت های مالی خیران و موکب ها که همواره در مناسبت ها در کنار مردم بوده اند؛ کوشش های شایسته ای کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تشکر از این گروه جهادی، گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

این کارگاه می‌تواند در روز بیش از ۶۰۰ دست گان و لباس یک‌سره، تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی استان قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار