راه‌اندازی سامانه ثبت‌ نام «پویش دانشجویی مبارزه با کرونا» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شیراز(پانا) - سامانه اینترنتی ثبت نام برای پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سامانه ثبت‌ نام «پویش دانشجویی مبارزه با کرونا» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: با تاکید معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت و با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف حمایت از مبارزه ملی و همگانی با کروناویروس جدید، پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز راه‌اندازی و فعال شده است.

دکتر «کوروش عزیزی» افزود: این پویش که با مشارکت جمعی از فعالان دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده، برای گسترش و توسعه فعالیت‌های خود به همکاری همه جانبه دانشجویان نیاز دارد.

او ادامه داد: این پویش در ۴ محور متنوع شامل «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» فعالیت می‌کند و تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه می‌توانند در این حرکت ملی مشارکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به تعطیلی موقت بخش آموزشی دانشگاه و حضور نداشتن دانشجویان در محیط‌های دانشجویی، اضافه کرد: برای جلوگیری از تردد شهری و بین شهری، سهولت در ثبت‌نام در این پویش ملی و جذب بیشترین مشارکت دانشجویان، سامانه الکترونیک به نشانی http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona در نظر گرفته شده است.

دکتر عزیزی با دعوت از همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای حضور در این پویش ارزشمند و ملی گفت: دانشجویان می‌توانند در تمام ساعت‌های شبانه روز با مراجعه به این سامانه الکترونیک و پُرکردن فرم مربوطه، در این حرکت ملی مشارکت کنند.

او افزود: مبارزه با کرونا و نابودی این ویروس در سطح جامعه، نیازمند عزم ملی و مشارکت عمومی همه افراد جامعه و به ویژه قشر فرهیخته دانشجو است و تنها در سایه حضور همگانی و مردمی در مبارزه با کرونا، امکان غلبه کامل بر این بیماری وجود دارد.

این پویش ملی و دانشجویی با نام «زندگی، دست یاریگر توست» با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک ‌رسانی برای شکست بیماری کووید۱۹ ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار