روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهر تهران ‌آغاز شد

تهران (پانا) - یداله شهبازبیگی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل انتخاب وانتصاب مدیران مدارس به مناطق ، از شروع روند فعالیت‌های اجرایی مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهر تهران ‌آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، یداله شهباز بیگی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دستورالعمل فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای اجرا ابلاغ گردید.

او در ادامه با اشاره به اینکه این دستورالعمل شامل مدیران مدارس دولتی است، تاکید کرد: انتصاب مدیران اعم از شاهد و ایثارگران، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی دوره دوم و معارف اسلامی پس از رعایت تمامی مراحل این دستورالعمل، براساس شرایط ویژه انتخاب و انتصاب مدارس فوق براساس آخرین دستورالعمل ابلاغی انجام می پذیرد.

شهباز بیگی تصریح کرد: متقاضیان مدیریت در زمان انتصاب بایستی تا پایان شهریور سال تحصیلی جاری، از خدمت سنواتی آنها حداقل ۴ سال تمام تا بازنشستگی باقی مانده باشد، لذا هرفرد باید دارای حداکثر چهل و پنج سال تمام سن باشد و دارندگان مدرک لیسانس حداکثر 26 سال تمام و دارندگان مدرک فوق لیسانس حداکثر 31 سال تمام سابقه کاری داشته باشند و همچنین امتیاز ارزیابی عملکرد در سال ماقبل آخر و سال منتهی به اعلام داوطلبی باید عددی بین 85 تا 100 باشد.

این مقام مسئول گفت: داوطلبانی که در سنوات قبل فرایند انتخاب را با موفقیت گذرانده باشند و از شرایط سنواتی برخوردار باشند درسال جدید نیازی به شرکت درفرآیند انتخاب را ندارند و مجموع امتیاز ثبت شده آن‌ها با امتیاز داوطالبان سال جدید مقایسه می‌شود و در فرایند انتصاب قرار می گیرند.

شهباز بیگی اذعان کرد: مدیران مدارس غیر دولتی نیز در صورت تمایل به ادامه خدمت در مدارس دولتی بایستی در آزمون و مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار