نظارت و حمایت دولت از کسب وکارهای اینترنتی

شیراز (پانا ) - استاندار فارس از همکاری وزارت صمت با صدا و سیما نسبت به معرفی شرکت های معتبر فروش اینترنتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و حمایت دولت از کسب وکارهای اینترنتی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت اله رحیمی با اشاره به اقدامات موثر در خصوص مقابله با شیوع کرونا افزود: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی الزامات ویژه‌ اجرایی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی لحاظ شده که نتایج مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز در کادر درمانی و بهره‌گیری از متخصصین در این ایام از جمله مصوبات ستاد ملی مقالبه با ویروس کرونا است و در این راستا حفاظت از کادر درمان نیز به شدت دنبال خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه کنترل تردد و سفرهای غیر ضروری مورد تاکید جدی عوامل انتظامی قرار دارد خاطر نشان کرد: غربالگری مسافران از طریق تلفن همراه اقدامی دیگر برای کنترل و شناسایی بیماران است که با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت.

استاندار فارس نظارت بر بازار و حمایت از کسب و کار اینترنتی را از دیگر اهداف دولت در کنترل بازار عنوان کرد و گفت: صدا و سیما با همکاری وزارت صمت نسبت به معرفی شرکت‌های معتبر فروش اینترنتی اقدام خواهد کرد.
رحیمی کاهش حجم نیروهای اداری و اجرای روش دورکاری را از دیگر تصمیمات این ستاد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم به شرایط مطلوبی در مقابله با این بیماری دست خواهیم یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار