معلمان مازندران به جشنواره تدریس مجازی دعوت شدند

ساری (پانا) - معلمان مقطع متوسطه مازندران می‌توانند با شرکت در جشنواره تدریس مجازی، تجربیات تدریس مجازی خود را با همکارانشان به اشتراک بگذارند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مازندران به جشنواره تدریس مجازی دعوت شدند

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران به پانا گفت: «جشنواره تدریس مجازی را با هدف به اشتراک‌گذاری تجربیات همکاران و با توجه به شرایط تعطیلات اضطراری و همچنین ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی برای استمرار آموزش دانش آموزان استان، طراحی شده است.»

به گفته او تمامی همکاران شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی دوره‌ی اول و دوم متوسطه در رشته‌های نظری، فنی‌و‌حرفه‌ای و کاردانش می‌توانند آثار ارسالی را در قالب فیلم، پاور پوینت و... از طریق پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی به شماره 09218173440 اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه ارسال کنند.

نظری با بیان اینکه فیلم‌های ارسالی باید در قالب mp4 و حداکثر ۱۵ دقیقه تهیه شده باشد، بر ضرورت قید کردن نام مدرسه، نام و نام خانوادگی دبیر یا هنرآموز، نام شهرستان و پایه تحصیلی، نام درس، عنوان درسی، صفحه کتاب تأکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن اعلام اینکه محتوای تولید شده شامل بودجه بندی ایام اسفند، فروردین و اردیبهشت است، گفت به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار