دبیر بازنشسته تربیت بدنی میانه ای با تولید کلیپ های آموزشی به پویش ورزش_در_خانه پیوست

میانه(پانا) - مجتبی آقایی دبیر بازنشسته تربیت بدنی منطقه میانه در راستای استمرار فعالیت تربیت بدنی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس با تولید فیلم های آموزشی ورزش در خانه و انتشار آن در گروه های دانش آموزی به پویش ورزش در خانه پیوست.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیر بازنشسته تربیت بدنی میانه ای با تولید کلیپ های آموزشی به پویش ورزش_در_خانه پیوست

دبیر بازنشسته تربیت بدنی که در راستای استمرار فعالیت های ورزشی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس و ماندن در منزل و به منظور حفظ نشاط و شادابی دانش آموزان و انجام فعالیت های بدنی، دست به تهیه کلیپ های ورزشی با عنوان دانش آموز پویا در منزل کرده است .

وی با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت بدنی دانش آموزان و اجرای این برنامه گفت: در شرایط پیش آمده و با توجه به اینکه دانش آموزان بیشتر وقت خود را در منزل سپری می کنند، ممکن است دچار بی تحرکی شدید شوند که پیامد آن خطرات و آسیب های جدی و فراوانی است که آنها را تهدید می کند.

این دبیر تربیت بدنی که ده سال پیش بازنشسته شده است از همکاران تربیت بدنی منطقه خواست تا با تولید کلیپ های آموزشی و پیوستن به پویش ورزش در خانه همراه دانش آموزان در این ایام حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است کلیپ های آموزشی این دبیر تربیت بدنی به صورت روزانه در کانالها و اپلیکیشن اطلاع رسانی مدرسه مجازی درج خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار