بیات: سازمان دانش آموزی، درپویش «آموزش و تربیت تعطیل نیست» پیشتاز است

تهران (پانا) - مریم بیات، مدیرسازمان دانش آموزی منطقه ۱۸، از اهمیت و ضرورت فعالیت های پرورشی و برنامه های سازمان دانش آموزی در شرایط حاکم بر نظام آموزش و پرورش کشور درایام قرنطینه، سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بیات:  سازمان دانش آموزی، درپویش «آموزش و تربیت تعطیل نیست» پیشتاز است

مریم بیات، کارشناس مسئول اردو و فوق برنامه و مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 18 ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، به حضور همه جانبه ی جامعه ی فرهنگی در پویش آموزش و تربیت، تعطیل نمی شود، تاکید نمود.
بیات گفت: تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین اموری است که بشر از دیرباز تاکنون به آن پرداخته است. در این راستا و با عنایت به این موضوع که هدف کلی تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمادگی فردی و جمعی دانش آموزان برای مشارکت در امور اجتماعی است اهمیت و ضرورت فعالیت های پرورشی و برنامه های سازمان دانش آموزی در شرایط حاکم بر نظام آموزش و پرورش کشور درایام قرنطینه، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
وی بیان کرد: جهت ایجاد فضایی بانشاط در آموزش از راه دور و تعدیل فضای سخت قرنطینه خانگی، سازمان دانش آموزی منطقه 18 گام های موثری برداشته است.
وی افزود: ازاقدامات سازمان دانش آموزی در این ایام می توان به ارسال فایل و گزارش های آموزشی در گروه های مجازی شامل مهارت های تشکیلاتی، پیامهای کوتاه بهداشتی، کلاسهای آموزشی حرکات ورزشی مناسب در خانه، ارائه فایل های صوتی مشاوره ای و انجام پویش "من پیشتازم و بهداشت فردی و جمعی را رعایت می کنم" و تشویق و ترغیب دانش آموزان برای شرکت در مسابقات مجازی سازمان دانش آموزی در تحقق ضرورت قطع زنجیره انتقال کرونا با ماندن در خانه، می توان اشاره کرد.
بیات در ادامه گفت: بسیاری از گنجینه های منابع و خدمات از قبیل بازدید های مجازی از اماکن مختلف در قالب شرکت در مسابقه و اهدای جوایز، فیلم های آموزنده، مجموعه مقالات و کتاب های الکترونیکی ارزشمند از طریق اطلاع رسانی فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

درپایان بیات، ضمن تشکراز همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی به ویژه اعضای گروه پیشتازان منطقه، اظهار امیدواری کرد که با کمک خداوند متعال و مراقبت های جدی در حوزه ی بهداشت فردی و اجتماعی هرچه زودتر بر این بحران جهانی فائق آییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار