اجرای تمامی مراحل شرعی و اسلامی کفن و دفن درگذشتگان بیماری کرونا در تبریز

تبریز(پانا) - سرپرست سازمان آرامستان شهرداری تبریز گفت: روحانیان ناظر با حضور در این آرامستان بر مراحل شست وشو و کفن و دفن متوفیان کرونا نظارت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تمامی مراحل شرعی و اسلامی کفن و دفن درگذشتگان بیماری کرونا در تبریز

فرخ جلالی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام در قالب طرح " روحانی ناظر"در وادی رحمت اجرا می شود تا موجب آسایش روحی و روانی خانواده های درگذشتگان شود.

وی ادامه داد : نمایندگان ولی فقیه در تبریز برای نظارت بر مراحل شست وشو، اقامه نماز میت و کفن و دفن در وادی رحمت تبریز مستقر هستند و به صورت جهادی و افتخاری همکاری خود را تا پایان این بیماری ادامه خواهند داد تا موجبات آسودگی خاطر بازماندگان را از لحاظ رعایت تمامی تشریفات شرعی فراهم آورد.

جلالی، ادامه داد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که تمام اصول شرعی، بهداشتی و انسانی برای تدفین متوفیان کرونا در وادی رحمت رعایت می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه آرامستان های شهرداری تبریز اتخاذ شده است افزود: پرسنل زحمتکش این بخش با لباس ویژه و تجهیزات کامل، مراحل تغسیل و کفن و دفن را بر اساس مقررات شرعی و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده اجرا می کنند.

لازم به ذکر است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی روز گذشته به یک‌ هزار و 361 نفر رسیده که با فوت ۶ نفر در روز جمعه تعداد فوت شدگان استان به 130 نفر افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار