معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

تعطیلات را در خانه با گلهای زندگی مان نگارستان قرب الهی کنیم

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت :تعطیلات را در خانه با گلهای زندگی مان نگارستان قرب الهی کنیم .

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلات را در خانه با گلهای زندگی مان نگارستان قرب الهی کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی دانش آموزان و شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد :خواندن و حفظ قرآن کریم در کنار فعالیت های آموزشی می‌تواند فضایی آرام بخش و پر امید در محیط خانواده ایجاد کند و توجه به حضور خداوند در زندگی را افزون بخشد .

او در ادامه ،استفاده صحیح از فرصت تعطیلات را یکی از راهکارهای مهم در تقویت آموزش در دانش آموزان دانست و افزود: در شرایط خاص کنونی و به دلیل حفظ سلامت که خروج از منزل برای دانش آموزان عزیز و اولیای محترم شان جایز نیست می‌توان با برنامه ریزی متنوع ،بخشی از فعالیت های دانش آموزان را به مباحث آموزشی اختصاص داد.

بختیاری بیان کرد: با خواندن کتاب ،داستان و انشا نویسی می توانیم دانش آموزان را در جهت یادگیری و بالا بردن سطح آگاهی های خود تشویق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار