احتمال تعویق نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از احتمال تعویق برگزاری رویداد اکسپو ۲۰۲۰ دبی به دلیل شیوه ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
احتمال تعویق نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا

به گزارش شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، «بهمن حسین زاده» با اشاره به احتمال تعویق برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی، افزود: تعدادی از کشورهای شرکت کننده در اکسپو دبی خواهان به تعویق افتادن این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند.

وی اظهار کرد: هفته آینده نشستی در این خصوص برای بررسی مدت زمان تعویق این رویداد برگزار می شود که یکی از مباحث احتمالی مطرح شده، تأخیر یکساله در برگزاری اکسپو دبی خواهد بود.

حسین زاده گفت: این جلسه اضطراری روز دوشنبه ۱۱ فروردین برگزار می شود و اگر دو سوم اعضای کمیته راهبردی اکسپو با تعویق این رویداد موافق باشند، این پیشنهاد به تصویب خواهد رسید.

نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ قرار است از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ مهر ۱۳۹۹) تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ (۲۱ فروردین ۱۴۰۰) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود. اما شیوع ویروس کرونا که بسیاری از رویدادهای نمایشگاهی و گردهمایی های بزرگ مانند المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به تعویق انداخت، ممکن است برپایی اکسپو را نیز با تأخیر روبرو کند.

این نمایشگاه جهانی از مهم‌ترین رویدادهای بین المللی به شمار می‌رود که هر پنج سال یک بار در یک کشور برگزار می‌شود و به مدت ۶ ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه، جدیدترین دستاوردها و خلاقیت‌های بشری از سراسر دنیا به نمایش گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار