آشنا: کرونا کشورهای پرادعا را وادار به کُرنش کرده‌ است

تهران (پانا) - رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد کرونا برخی از مغرورترین و مشهورترین رهبران کشورهای بزرگ و پر ادعا را وادار به کرنش در برابر خود کرده‌ است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آشنا: کرونا کشورهای پرادعا را وادار به کُرنش کرده‌ است

«حسام الدین آشنا» شامگاه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: کرونا قبل از این که سلامت فردی را به خطر بیاندازد نظام‌های حکمرانی سلامت را به چالش کشیده‌ و برخی از مغرورترین و مشهورترین رهبران کشورهای بزرگ و پر ادعا را وادار به کرنش در برابر خود کرده‌است.

‌رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری خطاب به ایرانیان نوشت: داوطلبانه از خود در خانه محافظت کنیم تا کشورمان مجبور نشود در قرنطینه بماند.

ویروس «کووید ۱۹» چالش جدیدی است از ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۹ آغاز و اکنون در بیش از ۱۹۰ کشور جهان شیوع پیدا کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد کشورها برای مقابله با شیوع و گسترش این ویروس از تمام دانش پزشکی، قدرت سیاسی و اقتصادی و کمک‌های و حمایت‌های بین المللی استفاده می‌کنند؛ در حالی که جمهوری اسلامی در شرایط تحریم با اتکا به زیرساخت و نظام درمانی و دانش متخصصان و با همکاری مردم، برای عبور از این تهدید در حال نبرد با این ویروس منحوس است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا را تا روز نهم فروردین‌ماه ۳۵۴۰۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار