تداوم تلاش‌های آیسسکو درفعال نگه داشتن آموزش‌های غیرحضوری درکشورهای عضو؛

آیسسکو فعالانه پیگیر روندهای آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای عضو درشرایط بحرانی گسترش ویروس کرونا است

تهران (پانا) - سازمان علمی آموزشی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو) در تداوم تلاش‌های خود در زمینه فعال نگه داشتن امرآموزش به صورت غیرحضوری، اقدامات ابتکاری جدیدی را دردست اقدام دارد. در این راستا،این سازمان، پیام‌هایی را از طریق فیلم‌ها و اینفوگرافی جهت افزایش آگاهی درباره تهدیدهای ویروس کرونا و کمک به یادگیری از راه دور، ارسال می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آیسسکو فعالانه پیگیر روندهای آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای عضو درشرایط بحرانی گسترش ویروس کرونا است

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور،، آیسسکو، به عنوان بخشی از تعهداتش جهت حمایت از تلاش برای مبارزه با همه گیری ویروس کرونا، شروع به ساخت کلیپ‌های ویدیوئی، اینفوگرافیک و اطلاع نگاشت) در راستای کمک به افزایش آگاهی عمومی در رابطه با اهمیت و راه‌های مقابله با این همه گیری جهانی کرده است تا مردم بتوانند تحت این شرایط به کار و یادگیری ادامه دهند.

در این آموزش‌های ویدیویی، ابتدا ویروس کرونا تعریف می‌شود و سپس تفاوت آن با آنفولانزای فصلی نشان داده شده و آنگاه اقدامات لازم جهت محافظت دربرابرهمه گیری شرح داده می‌شود.

سازمان آیسسکو، تولید مطالب چند رسانه ای برای ارئه و پیشنهاد گزینه‌های دردسترس برای یادگیری از راه دور را ادامه خواهد داد. در همین راستا، این سازمان مجددا فراخوان خود را به کشورهای عضو تکرار می‌کند تا از گزینه‌های جایگزین دردسترسی که سازمان به خدمت گرفته است، یعنی انتقال و ارتباط از راه دور، استفاده کنند.

آیسسکو، همچنین در جهت تامین اهداف حمایت و کمک به مقامات ذیصلاح کشورهای عضو، تصمیم بر ایجاد مکانیزم‌های پاسخ فوری به شرایط اضطراری و تضمین ادامه آموزش و پرورش گرفته است. این سازمان با تاکید بر تقدم اهمیت همکاری و همبستگی میان کشورهای عضو و تمام ملل و مردم دنیا ،خواستار اولویت بندی مصلحت بشریت در این شرایط است.

سازمان آیسسکو به طور مداوم پیگیر پیامدهای انتشار ویروس کرونا بر شرایط آموزشی، علمی و فرهنگی در کشورهای عضو خواهد بود. در این راستا، این سازمان ضمن تاکید مجدد براعتماد به نفس کشورهای جهان برای غلبه بر این بحران و مهار پیامدهای اجتماعی، اقتصادی و بشردوستانه، با موثرترین راهها، کشورهای عضو را در راستای تلاش‌هایشان، به هراندازه که ممکن است و در راستای تحولات آینده مورد نیاز باشد، حمایت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار