فوت یک نفر بر اثر مصرف الکل در نیشابور

نیشابور (پانا)- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور به مسمومیت ۹ نفر بر اثر مصرف الکل صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون از این تعداد یک نفر فوت نموده است و یک نفر به دلیل وخامت حال به مشهد اعزام شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فوت یک نفر   بر اثر مصرف الکل در نیشابور

مصطفی افشارنیک افزود: یک نفر دیگر از شهروندان دچار مسمومیت با الکل در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان نیشابور با حال عمومی‌ نامساعد بستری است.

او ادامه داد: این باور غلط که مصرف الکل در پیشگیری و درمان کرونا موثر است سبب می‌شود برخی افراد بخاطر ترس از این بیماری با مصرف الکل جان خود را به خطر بیندازند و امکان دارد با رواج این تفکر اشتباه قربانیان مصرف الکل از کرونا هم بیشتر شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: الکل و مشتقات الکلی هیچ تاثیری بر درمان یا پیشگیری از بیماری کرونا ندارد. افزایش حجم عرضه الکل صنعتی و دسترسی بیشتر به آن موجب سوء استفاده و تاثیرات منفی شده است.

افشار نیک افزود: سه‌شنبه هفته پیش ۶ نفر به دلیل مصرف الکل در نیشابور دچار مسمومیت شدند اما با وجود توصیه‌ها و اطلاع‌رسانی، سه نفر دیگر هم ظرف روزهای اخیر به دلیل مصرف الکل دچار مسمومیت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار