نیکبخت: شبکه ی شاد در تمامی مدارس منطقه17 راه اندازی شد

تهران (پانا) - به همت مدیران و معلمان منطقه17 در زمان کوتاه، شبکه ی اجتماعی دانش آموزان (شاد) در همه مدارس منطقه ١٧ تهران محقق و عملیاتی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: شبکه ی شاد در تمامی مدارس منطقه17 راه اندازی شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 17، با گذشت اندک زمان از ابلاغ پیام مقام عالی وزارت و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر اقدام جهت راه اندازی شبکه شاد، منطقه 17 به عنوان یکی از مناطق پیشرو ، تمامی مدارس خود را به شبکه شاد متصل نموده و آمادگی کامل خود را جهت راه اندازی خدمات مجازی در قالب مدرسه مجازی اعلام نمود.

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش پرورش منطقه 17 با تأکید بر این امر و تشکر ویژه از مدیران و معلمان ساعی مدارس منطقه از آنان خواست تا همچون گذشته پرچمدار تولید محتوا و ارائه خدمات نوین و خلاقانه در عرصه آموزش مجازی باشند.

وی با اشاره به این موضوع که هیچگاه آموزش مجازی جایگزین ارتباط عاطفی بین راهبران آموزشی و فراگیران پیروان علم و معرفت نیست، گفت: در شرایط اضطرار فعلی، مدرسه مجازی بهترین انتخاب است.

درپایان مهدی نیکبخت ابراز امیدواری کرد، در سایه عنایات حق تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و مولودهای مبارک ماه شعبان شیوع بیماری منحوس کرونا در جهان و بخصوص کشور عزیزمان پایان یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار