دستور ویژه رئیس دادگستری مازندران در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی

ساری (پانا) - رئیس کل دادگستری مازندران برای نظارت میدانی دراجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به روسای دادگستری و دادستان های  سراسر استان دستور ویژه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دستور ویژه رئیس دادگستری مازندران در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری گفت: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرها ی استان و در اجرای مصوبات ۷ اسفند ۱۳۹۹ شورای تامین استان، ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران و سایر عوامل محترم اجرایی مربوطه، روسا ودادستان ها باید نسبت به حضور میدانی در محل های اجرای طرح اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: همچنین باید در طول مدت اجرای آن به صورت رندومی جهت نظارت بر عملکرد عوامل محترم اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی در جهت رفع مشکلات احتمالی آن اقدام نموده و در صورت وجود مشکلی که اقتضای اقدام در استان داشته باشد، مراتب گزارش شود تا با هماهنگی با استاندار محترم اقدام مقتضی معمول گردد.

او افزود: نتیجه اقدامات به صورت پیامکی و متعاقبا گزارش کتبی به اینجانب و دادستان مرکز استان منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز نسبت به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام نمایند.

دستگاه قضایی با کسانی که ازاجرای این طرح سرپیچی یا با رفتارهای ناهنجار در امنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند، به شدت برخورد می‌کند.

این مقام عالی قضایی استان تأکید کرد که دستگاه قضایی با کسانی که ازاجرای این طرح سرپیچی یا با رفتارهای ناهنجار در امنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند، به شدت برخورد می‌کند.

او ادامه داد: دادستان‌ها و دیگر ارگان‌های مرتبط نظامی و انتظامی در این زمینه ورود جدی داشته باشد زیرا تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور کنترل شیوع این ویروس است و این امر در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی و مساعدت لازم در جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهر‌ها است.

اکبری از فعالیت شعب کشیک در استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد: تمامی شعب قضایی استان در ایام نوروز فعال و قضات کشیک برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین در تمامی حوزه های قضایی آماده به خدمت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار