بیمارستان‌های ستاد فرمان امام برای مقابله با کرونا به کار گرفته شد

تهران (پانا) - مدیرعامل بنیاد برکت می‌گوید هشت بیمارستان ساخته‌شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام، برای مقابله با کرونا و بستری مبتلایان به این ویروس به کار گرفته شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان‌های ستاد فرمان امام برای مقابله با کرونا به کار گرفته شد

به گزارش ایسنا، سیدامیرحسین مدنی با بیان اینکه " هشت بیمارستان ساخته‌شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام ظرفیتی در حدود هزار تختخواب دارد"، اظهار کرد: این هشت بیمارستان که در شهرستان‌های میانه، قرچک، فردوس، درگز، گرمسار، بانه، مینودشت و بهار قرار دارند با ظرفیت‌های متفاوت به صورت شبانه‌روزی به مردم و بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: همچنین دو بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در استان خوزستان و ۱۲۰ تختخوابی در استان فارس نیز مراحل اجرا را پشت سر می‌گذارند و پیش‌بینی می‌شود به ترتیب در سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسند.

مدنی افزود: بنیاد برکت تاکنون ۱۵۰ مرکز جامع سلامت و کلینیک درمانی در کشور راه‌اندازی کرده که این مراکز نیز در دورافتاده‌ترین نقاط محروم کشور مشغول خدمت‌رسانی در شبکه بهداشت و درمان کشور به بیماران کرونایی هستند.

وی با اشاره به طرح بنیاد برکت برای افزایش این مراکز گفت: طبق توافق با وزارت بهداشت تعداد این مراکز جامع سلامت به زودی به بیش از ۲۳۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار