تشریح نحوه کمک به مناطق محروم برای مقابله با کرونا

تهران (پانا) - معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شیوه‌های مشارکت مالی شهروندان برای کمک به مقابله با کرونا در مناطق محروم و کمتر برخوردار را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نحوه کمک به مناطق محروم برای مقابله با کرونا

به گزارش ایسنا، وحید سلیمی در این‌باره گفـت: به دنبال درخواست های متعدد و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق کم‌برخوردار کشور جمعیت هلال احمر از حدود یک ماه پیش طرح دست‌یار را به مرحله اجرا گذاشت.

وی ادامه داد:‌ در این طرح با کمک‌های مردمی جمع آوری شده اقدام به تهیه و خرید وسایل حفاظت فردی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده، دستکش و ... برای خانواده‌های کم‌بضاعت در مناطق نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز می‌شود و داوطلبان جمعیت هلال احمر آن را توزیع می‌کنند.

سلیمی درباره راه‌های دریافت این کمک‌ها نیز گفت: مردم کشورمان می‌توانند کمک های نقدی خود را به حساب 99999 هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها یا به شماره کارت‌های 6104337999999996 نزد بانک ملت و 5894631850259730 نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند. اما با توجه به اینکه تاکید به عدم خروج از منزل وجود دارد بهترین راه استفاده از کد دستوری است.

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: با کد دستوری #112* که از طریق تلفن همراه نیز قابل دسترسی است، شهروندان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار