رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان:

تولید 16 هزار ماسک توسط معلمان و دانش آموزان استثنایی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از تولید 16 هزار ماسک توسط معلمان و دانش آموزان استثنایی استان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید 16 هزار ماسک توسط معلمان و دانش آموزان استثنایی استان کرمان

مهران باهری با اعلام این خبر گفت: معلمان مدارس استثنایی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود بیش از 16 هزار ماسک جهت استفاده مردم در شهرستان های سیرجان و کرمان تولید کردند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه معلمان و دانش آموزان مدارس استثنایی استان در دوخت ماسک با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان های سیرجان و کرمان همکاری داشته و تا کنون بیش از 16 هزار ماسک تولید و در اختیار مردم و دانشگاهعلوم پزشکی قرار داده اند.

باهری به پوشش بیش از 90 درصدی دانش آموزان استثنایی در بحث آموزش مجازی نیز اشاره کرد و افزود: دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی نداشته اند از طریق تهیه بسته های آموزشی یادگیری محور تحت پوشش قرار گرفته اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از هنر آموزان مدارس استثنایی استان با موسسه خیریه رضوان نیز در جهت دوخت ماسک خبر داد.

مهران باهری گفت: بیش از یکهزار و 200 بسته آموزشی توسط مربیان مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان جهت استفاده دانش آموزان عادی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا نیز تهیه و توزیع شده است.

وی از راه اندازی شبکه اجتماعی شاد ویژه دانش آموزان استثنایی استان نیز خبر داد و افزود: بعد از پایان تعطیلات رسمی آموزش دانش آموزان استثنایی از طریق این شبکه اجتماعی شاد پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار