رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا:

سستی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را نمی‌پذیریم

تهران (پانا) - رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا می‌گوید فروشگاه‌هایی که در لیست مشاغلی هستند که باید در این روزها تعطیل باشند، می‌توانند بدون باز کردن فروشگاه، فروش الکترونیک داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سستی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را نمی‌پذیریم

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در برنامه‌ای تلویزیونی به تشریح جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پرداخت؛ طرحی که از ۸ فروردین آغاز شده و یک روز از اجرای آن می‌گذرد. وی در این‌باره گفت: برابر آمار وزارت راه و شهرسازی، از ساعت ۱۲ شب گذشته تا ۸ صبح امروز (جمعه) نسبت به روز گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی سفر در کشور بودیم.

وی افزود: آمار ۱۵ استان کشور نشان می‌دهد با وجود اینکه روز اول اجرای طرح بوده و ممکن است شهروندان به درستی در جریان اطلاع‌رسانی قرار نگرفته باشند، همراهی خوبی داشته‌اند. تاکنون ۴۴۱ دستگاه اخطار توقیف از پلیس دریافت کرده‌اند و حدود ۹۰۰ باب واحد صنفی اخطار دریافت کرده‌اند و ۸۷۵ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده است.

ذوالفقاری تاکید کرد: بی‌تردید موضوع اجرای طرح، جدی و با سلامت شهروندان در ارتباط است؛ بنابراین اعمال مقررات، جدی و مطالبه مردم است. هیچگونه سستی را در راستای اجرای طرح قبول نداریم و استانداران و فرمانداران باید طرح را قاطعانه اجرا کنند. از شهروندان درخواست می‌کنم همه رعایت کنند و حداقلِ میزان خروج از خانه را داشته باشند؛ سفر نداشته باشیم و نهایت همکاری را با نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار