تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ «نصر»

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ «نصر» خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ «نصر»

علیرضا مالک اشرفی گفت: با توجه به استقبال خوب و درخواست خانواده ها و دانش آموزان گرامی، مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نصر تا 30 فروردین ماه تمدید شد.

مالک اشرفی افزود: این مسابقه به ابتکار معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی و همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده های آنان در ایام شیوع کرونا و در بستر فضای مجازی طراحی و برای دانش آموزان و خانواده های تمام استان های کشور اجرا شده است که با استقبال چشم گیر خانواده ها و دانش آموزان همراه شده است.

وی اداه داد: این مسابقه در رشته های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه های معصومین علیهم السلام، صحیح خوانی نماز، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، بازی های قرآنی، مجری گری محافل قرآنی، مکبری نماز و دعا خوانی برگزار می شود و دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات لازم است فایل های صوتی ضبط شده خود را جهت شرکت از طریق پیام رسان ها به شماره ۰۹۰۲۹۱۸۷۱۴۵ ارسال نمایند و در قرعه کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنند.

مالک اشرفی افزود: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند در پیام رسان ها و فضای مجازی به کانال مسابقه به نشانی nasre1399@ یا به پرتال اینترنتی iranparvareshi.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار