بازگشت اقساط کسر شده وام ازدواج به حساب‌ها

تهران (پانا) -معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از بازگشت مبالغ اقساط کسر شده وام ازدواج با پیگیری وزیر ورزش و جوانان و دستور رئیس بانک مرکزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت اقساط کسر شده وام ازدواج به حساب‌ها

به گزارش ایرنا، محمد مهدی تندگویان در خصوص کسر اقساط وام ازدواج از حساب ها در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، افزود: خبر خوب برای زوجینی که به اشتباه بانک های خصوصی اقساط و کارمزد وام قرض الحسنه ازدواج را از حساب های آنها کسرکرده بودند این است که با پیگیری مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دستور رئیس بانک مرکزی، این بانک ها تا آخر هفته مهلت دارند که مبالغ را به حساب ها عودت دهند.
یادآور می شود؛ همتی رییس بانک مرکزی پیش تر اعلام کرده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن بسیاری از کسب و کار ها، اقساط همه وام های قرض الحسنه، سه ماه( اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹) به تعویق بیفتد که برخی از بانک ها به اشتباه اقساط وام ازدواج را از حساب های افراد کسر کرده اند.

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور عصر پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید. تاکنون ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار