فراخوان اعزام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در ۶ فروردین‌ماه

تهران (پانا) - رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت، کلیه مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ دریافت داشته‌اند، می‌بایست در تاریخ ششم فروردین ماه خود را معرفی کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اعزام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در ۶ فروردین‌ماه

به گزارش سایت پلیس، سردار تقی مهری اظهار کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، می‌بایست در تاریخ ۶ فروردین ماه سال ۹۹ خود را معرفی کنند و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

وی گفت: مشمولان ساکن تهران بزرگ می‌بایست ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال۱۳۹۹ به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران- میدان سپاه و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده به وظیفه عمومی مراکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

مهری افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: این دسته از مشمولان در صورتی که در تاریخ ذکر شده خود را معرفی نکنند، غایب محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خاتمه خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار