تداوم تعطیلی اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی آذربایجان شرقی تا پایان نوروز

تبریز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم تعطیلی اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی آذربایجان شرقی تا پایان نوروز ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تداوم تعطیلی اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی آذربایجان شرقی تا پایان نوروز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده با اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی در وضعیت حساس شیوع بیماری کرونا قرار دارد، لذا به منظور کنترل و مقابله با این بیماری تعطیلی تمام اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی استان تا پایان ایام نوروز تداوم خواهد داشت.

او ادامه داد: در این راستا سفر به روستاهای هدف گردشگری و همچنین سایر جاذبه های تفریحی گردشگری استان تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نخواهد بود.

حمزه زاده در ادامه تاکید کرد: همچنین در صورت لزوم، تداوم تعطیلی اماکن مذکور بعد از تعطیلات ایام نوروز نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: امن ترین مکان برای روزهای اوج شیوع بیماری کرونا منزل است، از تمامی هموطنان تقاضا داریم از سفر های غیر ضروری و حضور در اماکن عمومی خودداری کرده و با قطع زنجیره انتقال این بیماری یاریگر مدافعان سلامت کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار