سرلشکرباقری: بیمارستان‌های نیروهای مسلح اعتباری در زمینه مقابله با کرونا دریافت نکرده‌اند

تهران (پانا) -  رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از مشارکت فعال بیمارستان‌های ناجا در خدمت به رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: بیمارستان‌های نیروهای مسلح از جمله مراکز درمانی ناجا هیچ گونه اعتبار یا تجهیزات دولتی در زمینه مقابله با کرونا دریافت نکرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکرباقری: بیمارستان‌های نیروهای مسلح اعتباری در زمینه مقابله با کرونا دریافت نکرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرلشکر "محمدحسین باقری" در جریان ارتباط صوتی و تصویری با بیمارستان های ولی عصر (عج) و الغدیر ناجا طی گزارش های جداگانه از سوی روسای این بیمارستان ها در جریان آمار و عملکرد کمی و کیفی آنها در خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیمارستان های ناجا از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با تمام ظرفیت و توان، آماده پذیرش و خدمات رسانی به بیماران بوده اند از مشارکت فعال این مراکز درمانی در خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیمارستان های نیروهای مسلح از جمله مراکز درمانی ناجا هیچ گونه اعتبار یا تجهیزات دولتی در زمینه مقابله با کرونا دریافت نکرده اند با این حال اقدامات شاخصی در حوزه پیشگیری، فرهنگ سازی، مراقبت و درمان انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرلشکر باقری با اشاره به پیشگام بودن مراکز درمانی ناجا، سپاه و ارتش در مشارکت و هم افزایی با وزارت بهداشت در بحران ها از پیش بینی بسته های حمایتی و تشویقی کادر درمانی و بروزرسانی امکانات و تجهیزات این مراکز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار