رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

امدادرسانی به 520 متاثر از حوادث جوی

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در 15 شهر و روستا و ٥ محورکوهستانی گفت امدادرسانی‌های لازم به 520 نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به 520 متاثر از حوادث جوی

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات درباره گزارش عملیات امدادی در حوادث جوی 24 ساعت گذشته( 12 ظهر امروز) گفت: ١٥ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی و هرمزگان متاثر از حوادث جوی بودند.

وی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در 15 شهر و روستا و ٥ محورکوهستانی افزود: امدادرسانی‌های لازم به 520 نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه و 73 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

سلیمی با اشاره به انتقال 15 نفر به مناطق امن و تلاش برای یافتن یک مفقودی در بوشهر، اظهار کرد: 74 تیم عملیاتی شامل 260 امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر تخلیه آب از 33 واحد مسکونی و رهاسازی 11 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب افزود: علاوه بر آن 16 دستگاه چادر، 215 تخته پتو، 116 تخته موکت و 167 کیلوگرم نایلون میان متاثران از حوادث جوی توزیع شده است.

یادآور می شود امداد رسانی در 21 شهر و روستا همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار