باستانی: 10 فروردین آزمون آنلاین کتابخوانی سازمان دانش آموزی برگزار می شود

تهران (پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفتگو با پانا، از نحوه برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی سازمان دانش آموزی برای تمامی دانش آموزان و مربیان کشوری در ایام تعطیلات و نوروز99 سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: 10 فروردین آزمون آنلاین کتابخوانی سازمان دانش آموزی برگزار می شود

باستانی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای دانش آموزان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلات نوروزی، سازمان دانش آموزی شهر تهران تصمیم گرفت با اجرای برنامه های آموزشی و برگزاری مسابقات مجازی، مدت زمانی که دانش آموزان در خانه هستند به فعالیت های مفید پرداخته و همچنین فرصتی فراهم کند تا دانش آموزان آشنایی بیشتر با تشکیلات، فعالیت ها و اهداف سازمان دانش آموزی داشته باشند. از جمله کتاب های معرفی شده برای مسابقه کتابخوانی عبارتنداز کتاب «دانستنی های تشکیلاتی، معرفتی و مهارتی ویژه مربیان» و کتاب «آموزش مهارت های زندگی در شرایط سخت، با رویکرد مبارزه با کرونا ویژه دانش آموزان»
وی با بیان اینکه تمامی دانش آموزان و مربیان کشوری می توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: نهم فروردین ماه آخرین فرصت شرکت در این مسابقه است و علاقه‌مندان برای دریافت کتاب نسخه الکترونیک و ثبت نام به آدرس http://10a.ir/1zU مراجعه کنند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون گفت: آزمون به صورت آنلاین در روز دهم فروردین ماه برگزار می شود و داوطلبین به صورت آنلاین به سایت ثبت نامی مراجعه و به سوالات پاسخ خواهند داد.
باستانی افزود: به نفرات اول تا پنجم مسابقه کتابخوانی جوایز نفیس اهدا می شود و همچنین به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار