کارگروه تحقق شعار سال ۹۹ تشکیل می‌شود

تهران (پانا) - پس از نام‌گذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «جهش تولید»، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه ویژه «جهش تولید» را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه تحقق شعار سال ۹۹ تشکیل می‌شود

به گزارش ایرنا، «محمد شریعتمداری» در نامه ای به «حجت اله میرزایی» معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه ویژه «جهش تولید» را صادر کرد.

وزیر کار در این نامه یادآور شده است: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به‌حضرتعالی ماموریت ویژه می دهم‌ با تشکیل کار گروهی از نمایندگان‌ بخشهای گوناگون وزارتخانه و سازمانهای تابعه برنامه‌ عمل وزارت تعاون‌کار و رفاه اجتماعی، در عمل به عنوان سال، حاوی اهداف کمی و کیفی و زمانبندی اجرا تا پایان سال یا بصورت مستمر را حداکثر تا ۲۰ فروردین‌ماه‌ آماده ابلاغ فرمایید .

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به عموم مردم ایران، با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید»، مسیر حرکت یک‌ساله‌ کشور را مشخص و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار