رادیو نوروز همراه پیام آوران سلامت

تهران (پانا) - وزیر بهداشت راه اندازی رادیو نوروز را یکی از کارهای زیبا در پاسداشت نوروز دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رادیو نوروز همراه پیام آوران سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو نوروز، دکتر نمکی وزیر بهداشت راه اندازی رادیو نوروز را یکی از کارهای بسیار زیبا در پاسدشت نام نوروز به عنوان جشن و دیرینه فرهنگی دانست و گفت: قطعا این کار مبارکی است.اینکه عزیزان ما به عنوان پیام آوران سلامت در راستای افزایش اگاهی ردم تلاش می کنند، ستودنی است و جای خرسندی دارد. من به همه شما عزیزان خسته نباشید می گویم و سپاسگزاری ویژه دارم.
دکتر نمکی تصریح کرد: برنامه سازان رادیو نوروز در کنار همکاران من در رساندن پیام ها، مارا همراهی می کنند و در عرصه سلامت حضور چشمگیری دارند.

راه اندازی رادیو نوروز کار ارزشمند معاونت صدا

وزیر راه و شهر سازی نیز یادآور شد: رادیو نوروز تاثیر مضاعفی بر پویش در خانه ماندن داشته و دارد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عضو ستاد اصلی مقابله با کرونا در خصوص راه اندازی رادیو نوروز گفت: راه اندازی رادیو نوروز کار ارزشمند معاونت صدا در این ایام بوده است. رادیو نوروز تاثیر مضاعفی بر پویش در خانه ماندن مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و دارد.
وی ادامه داد: رادیو و تلویزیون به عنوان دانشگاهی می تواند آموزنده و انتقال دهنده فرهنگ های ناب باشد و به رشد و سعادت یک ملت کمک کند.
وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: مردم حتما از برنامه های شاد رادیویی این ایام استقبال کرده و با گوش دادن رادیو بهترین بهره را از اوقات فراغت خود خواهند برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار