پیام تبریک نوروزی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با صدور پیامی حلول سال نو و عید باستانی نوروز ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نوروزی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، در پیام نوروزی مهرالله رخشانی مهر آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سپاس بیکران خدای بی نیاز را که جان دوباره‌ای به طبیعت بخشیده و عطر خوش زیستن را دوباره بر پهنه گیتی پراکنده است. نوروز، بهترین تجلی‌گاه آیات الهی و سنتی برای تازه شدن، تدبر، تحول و تعالی است که جان انسان مشتاق را به شکوفایی فرا می‌خواند. اینک در این هنگامه شکفتن و نو شدن جهان طبیعت که در اعجاز آب و آفتاب، سخاوت زمین را در زیباترین جلوه اش به تماشا نشسته‌ایم، خداوندگار عالم را شاکریم که توفیق خدمت در حوزه عمرانی نظام تعلیم و تربیت و به ویژه سهیم شدن در بنا نهادن مکان مقدسی به نام "مدرسه" را که بسی افتخار شایسته است یک سال دیگر نصیبمان کرد تا خدمتی هر چند کوچک اما ارزشمند به دانش‌آموزان میهن اسلامی ارائه دهیم و سهمی هرچند اندک در ساختن آینده آینده‌سازان کشورمان داشته باشیم، ساختنی که آینده آنان را روشنتر ترسیم کند.

در مسیر درخشان و مقدس مدرسه‌سازی، خوشبختی و کمال حقیقی کوشش برای سعادتمندی فرزندان این مرز و بوم است؛ افتخاری بزرگ، که خیرین مدرسه‌ساز به آن نائل گشته‌اند. نیک‌نامانی که برای رسیدن به بلندای بخشندگی، از وجود رها شده و از خود گذشته‌اند.

در سالی که گذشت علی‌رغم روزهای سخت و حوادث ناگواری که داشت به لطف پروردگار متعال و تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و نیز همراهی ارزشمند خیرین و نیکوکاران نیک‌اندیش، توفیقات روزافزونی در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی، به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته حاصل شد. اتفاقاتی چون تبدیل شدن بحران سیل به فرصت سازندگی، جمع‌آوری بخاری‌های نفتی و استاندارد‌سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس، برچیدن مدارس خشتی و گلی و به ویژه رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش از جمله موفقیت‌های ارزشمند و بزرگ سال ۹۸ بود، اما تلخی‌های چون وقوع سیل و زلزله در برخی استا‌ن‌های کشور، درگذشت دکتر حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، حسین علیمرادی جوان پرتلاش مدرسه‌ساز، مهندس محمدرضا حیدری مدیرکل‌ جهادی نوسازی مدارس استان لرستان نیز از تلخ‌کامی‌های سال ۹۸ بود.

امید آن دارم که در سال پیش رو نیز با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری که سال جدید را برای تغییر محسوس در زندگی مردم، سال "جهش تولید" نامگذاری کردند، با انگیزه‌تر و پرقدرت‌تر از گذشته مسیر تعالی را طی نموده و تا نیل به اهداف مقدس حوزه عمرانی نظام تعلیم و تربیت که همانا فراهم نمودن فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد است، همراه و همدل باشیم.

صمیمانه‌ترین تبریکات و شادباش را تقدیم‌تان می‌دارم و برای یکایک همکاران و کارکنان خانواده بزرگ سازمان نوسازی مدارس کشور از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از برکت و معنویت همراه با سلامتی و کامروایی خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار