بهار امسال ۳۸ طرح بزرگ آب و برق به بهره‌برداری می‌رسد

تهران (پانا) -  بهار امسال تعداد ۳۸ طرح بزرگ بخش آب و برق برای ۱۵ استان کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بهار امسال ۳۸ طرح بزرگ آب و برق به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایرنا، نیمه دوم سال ۹۸ بود که «رضا اردکانیان» وزیر نیرو طرح بزرگ و مهمی را در غالب پویشی به نام #هرهفته_الف_ب_ایران کلید زد.

این پویش بهره برداری از ۲۲۷ طرح بزرگ و مهم صنعت آب و برق را در سراسر کشور به همراه داشت که تحولی نو در بهره برداری از طرح های نمیه تمام کشور به حساب می آمد.

وزیر نیرو هدف از اجرای این پویش را نشان دادن عزم جدی صنعت آب و برق و نیز مردم ایران زمین برای تداوم آبادانی کشور با وجود همه مشکلات داخلی و بین المللی ناشی از تحریم ها دانست.

پویش در مدت ۲۱ هفته همه ۲۲۷ طرح بزرگ را عملیاتی کرد و به این ترتیب بخش بزرگی از جامعه ایرانی توانستند از مزایای این طرح ها بهره مند شده و برخی مناطق محروم مزه طرح های جدید را چشیدند.

گرچه سال ۱۳۹۸ با همه سختی ها و مشکلات به اتمام رسیده و کشور مان با وجود بیماری کرونا به سالی جدید وارد شده اما امسال وزارت نیرو تلاش دارد به بهره برداری از طرح های خود ادامه داده و نشان دهد هیچ چیز نمی تواند مانع آبادانی باشد.

بر همین اساس قرار است در روزهای بهاری تعداد ۳۸ طرح در پانزده استان را به ارزش سرمایه گذاری ۶ هزار و ۸۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

امسال گرچه بیماری کرونا بر کشور سایه انداخته اما افتتاح این طرح ها نشان از آن خواهد داشت که هیچ مانعی نمی‌تواند عزم ایرانیان برای توسعه را ناتوان سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار